Oh…. dit wordt cool! 😎

Ik ben met iets supergaafs bezig:
een online cursus!

Komt de naam Hein Heijen je bekend voor?
Hij is expert in gedragsbeïnvloeding.

Op dit moment ben ik met Hein bezig om zijn Gedragsmodel geheel te digitaliseren.

En ik kan je beloven:
de waarde hiervan is ongeëvenaard!

Je gaat leren hoe gedrag ontstaat. Hoe snel en hoe onbewust men keuzes maakt, en hier gedrag op aanpast.

En je gaat leren hoe JIJ dit kunt beïnvloeden.

Aan het eind van de cursus heb jij een kruidenrekje.

Een kruidenrekje die je tijdens een gesprek kunt inschakelen om de juiste mix te maken. Een mix waarmee jij gedrag kunt beïnvloeden.

Laat hieronder jouw naam en e-mail achter en je ontvangt een mooie lanceringskorting van ons!

Nogmaals… dit is een gamechanger, zowel zakelijk als privé.

"*" geeft vereiste velden aan

Mijn naam:*

Van ondernemers wieg tot marketingstrateeg: dit ben ik.

GiDesign – tegenwoordig ‘GI’ – was het reclamebureau van mijn ouders toen ik in de 90’s geboren werd. Ooms, tantes: iedereen had de ambitie om eigen ondernemer te zijn. En nog steeds is een groot deel van mijn familie eigen ondernemer. Iets met ‘paplepel’ dus. ;-)

Direct na – en eigenlijk al tijdens – mijn HBO studie Communicatie & Multimedia Design werd mijn eigen marketingbureau een feit: Slenx. Rare naam? Ja, ik weet het. Destijds had ik aandelen van Xlens – een oplossing voor mensen met leesproblemen – je ziet het al: dezelfde letters.

In het begin zelf kartrekker én creator in één, maar langzaam geëvolueerd tot coördinator met kennis van vrijwel ieder aspect binnen het marketing-spectrum.

Dat, gecombineerd met een sterk team jonge ‘above average’-creators, maken we de tofste dingen!

Toch jeukte er iets: hoe zou het zijn om voor een baas te werken? Ik koos ervoor om ervaring op te doen aan bureauzijde bij een reclamebureau in geboorteplaats Valkenswaard.

Hier ontstond mijn voorliefde voor neuromarketing en het brein an zich. Machtig-mooi is het.

Na 2 creatieve en leerzame jaren als Account Manager en Manager Digital Marketing maakte ik in november 2021 de sprong naar klant-zijde: ik begon als Marketingcoördinator bij B&G Hekwerk in Veldhoven.

Door de groei van de bedrijvengroep zagen we kans om een eigen marketingteam te gaan bouwen. Dit zorgde ervoor dat ik per juli 2022 aangesteld werd als Marketing Manager.

Zo ben ik eindverantwoordelijk en aanspreekpunt voor alle entiteiten op het gebied van marketing-communicatie en de marketingstrategie. Dit doe ik uiteraard niet alleen, maar met een fantastisch team met inmiddels 6FTE.

‘Wat doe jij toch veel!?’ Hoor ik met enige regelmaat. Klopt: een bezige Millenial. Maar ook een die graag zijn learnings inzet en doorgeeft middels slimme strategieën – vaak gebaseerd op de werking van het brein.

Zo ben ik als Marketingstrateeg bekend in mijn netwerk als strategisch adviseur, marketingaannemer, sparringpartner, zakelijke coach, maar ook als ‘Verbinder’ voor werkzoekenden en toffe jobs.

Ik vat ‘m samen als ambitieuze ‘Marketingstrateeg’ met een voorliefde voor neuropsychologie.

En goed nieuws: ik ben op freelance basis in te zetten.

Ik help je graag bij:

Award National

Concept & Creatie van Marketingmaterialen

Winner Seo Master

Advies met het brein in ons achterhoofd

Top Social Media Agencies

Zakelijk Sparren & Coachen

Met een vleugje neuro help ik ondernemers omdenken. Jou binnenkort ook?

Neuropsychologie

Je leest het best vaak: iets met ‘neuro’. Ik ben er dol op. De wetenschap achter- en de werking van het brein.

En zeker ook hoe dit > je gedrag, je gevoel en je denkwijze < te beïnvloeden is. De kleinste details kunnen er al voor zorgen. Dat is prachtig. Én te vertalen naar marketing.

Omdenken

Toe aan een stukje coaching, advies of gewoon eens buiten je huidige lijntjes willen denken? Ik help je graag mee omdenken. Nét die andere kijk, nét dat stukje kritische feedback, nét die manier van aanpak die jou vooruit kan helpen.

Toe aan de volgende stap?

“Toen ik vast liep met de groei van mijn business, hielp Sam me met bizarre invalshoeken en een sterke strategie groeien naar de top 3 mobiele frietkramen van Nederland. Je wilt niet weten hoe blij ik met hem ben als marketing-go-to.”

Freek Boerboom

Horecaondernemer

Creatief en nuttig sparren.

Zowel persoonlijk als zakelijk.

  • Geen-blad-voor-de-mond feedback.

  • Sparren met een Neuromarketeer.

  • 2-wekelijkse calls als we blijven sparren.

Het brein als speelveld nemen zorgt voor out-of-the-box puzzelstukken. Laten we samen puzzelen!

Sam van de Wiel

Marketingstrateeg